Bestellen

1. Aanmaak van een klantenaccount

Nog geen klant? Welkom op Farmawebshop. We begeleiden u graag bij uw eerste aankoop.

Om op Farmawebshop een bestelling te kunnen plaatsen moet u over een klantenaccount beschikken. U kunt uw account eenvoudig hier aanmaken.

Als u de gevraagde informatie hebt ingevuld op de site, ontvangt u op het e-mailadres dat u hebt opgegeven een bericht waarmee uw registratie wordt bevestigd.

U kunt uw account echter ook aanmaken in een later stadium, op het moment dat u uw mandje bevestigt. Wanneer u in uw mandje bent, klikt u op de knop "Bestelling plaatsen". Op dat moment krijgt u de mogelijkheid om uw klantenaccount aan te maken om uw bestelling te kunnen bevestigen en betalen.

Indien u later nog informatie moet wijzigen, kunt u naar uw account gaan door op "Mijn account" bovenaan te klikken.

De informatie die u ons verstrekt is enkel door u zichtbaar en voldoet aan de algemene voorwaarden en het privacy beleid.

U kan winkelen door het product van uw keuze aan te klikken, of door op het product het icoon “winkelmandje” aan te klikken. Rechts bovenaan op het icoon winkelmandje verschijnt het aantal producten die reeds door u werden geselecteerd.

2. Selectie van het leveringsadres

Als u zich geïdentificeerd hebt, zal u gevraagd worden een leveringsadres te kiezen.

Het is geen enkel probleem om uw bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten leveren.

De pakjes moeten door een fysieke persoon in ontvangst worden genomen. Daarom zal u worden gevraagd naar een adres waar kan geleverd worden tijdens de kantooruren (8.30 tot 17.30 uur). In geval van twijfel kunt u kiezen om de levering te laten aankomen bij een familielid, een buur of uw werkadres!

3. Overzicht van de bestelling

Via deze stap kunt u het overzicht van uw bestelling nakijken en de inhoud ervan te controleren, maar ook het leveringsadres dat u eerder hebt opgegeven.

Indien u de bestelling wenst aan te passen klikt u op “controleer uw bestelling”.

Indien u uw leveringsadres wilt wijzigen, klikt u op “Verzendgegevens”.

4. Betaling

U kunt op meerdere manieren betalen, onder andere kredietkaart, PC Banking, Bancontact/Mistercash, PayPal en bankoverschrijving.

Er wordt geen enkele bankinformatie overgemaakt aan Farmawebshop. Enkel het betalingsakkoord wordt ons overgemaakt door Ogone ,Europees leider voor beveiligde online betalingen. Uw betaling gebeurt onder veiligheidsgarantie van OGONE.

Al uw gegevens en de transactie zelf worden volledig gecodeerd en perfect beveiligd.

Bij “Betaalwijze” kan u de betaalkeuze kiezen. Het icoon “betaalgegevens” biedt u de mogelijkheid de betaalwijze aan te passen.

5. Bevestiging van de bestelling

Uw bestelling wordt bevestigd door het icoon “plaats uw bestelling” aan te klikken. U ontvangt een bevestigingsmail samen met de factuur van uw bestelling."